Hoe zie je of een bepaalde kliniek/arts vergoed wordt door je zorgverzekering?

gaat om een kliniek van KNO-artsen maar het is niet in een ziekenhuis maar een losse zeg maar hoe kan je dat checken?

5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Kijk naar de zorgvinder van je zorgverzekeraar.
Voorbeeld Menzis:
https://www.menzis.nl/zorgvinder/resultaat?jaar=2018&afstand=70&bron=2&hoofd=10&sub=22100&pc=1027EZ&search=Keel-+en+neusamandelen&naam=linschoten&orderby=0&contract=false&accepts=false

Daar zie je dat bijvoorbeeld niet elke KNO-kliniek van Van Linschoten gecontracteerd is.
SimonV