Helpt een ananas tegen snurken?

Het valt waarschijnlijk in dezelfde categorie als "zoenen helpt tegen hooikoorts", maar ik vroeg het me toch af.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Een tennisbal lijkt me prettiger aanvoelen.... Die op de rug van je pyjama naaien voorkómt dat je op je rug gaat liggen en je mond openvalt.
LeonardN
5 jaar geleden
Wat bedoel je precies te vragen? Ananasplant in je kamer? Vrucht opeten? Achterin je pyjama naaien?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ah wel, na wat onderzoek gaat het om de ananasplant, niet om de ananas (vrucht) zelf.

Antwoorden (1)

De ananasplant is te proberen:Er zijn heel wat middeltjes die snurken moeten verhelpen. Wil je een groene oplossing? Een ananasplant in je slaapkamer zetten zou voldoende zijn om eindelijk van het gesnurk van je partner af te geraken. Snurken ontstaat door een vernauwing van de luchtweg tussen je neus en stembanden. Omdat de ananasplant ’s nachts in plaats van overdag zuurstof afgeeft, heb je minder kans op gesnurk. Bovendien verspreidt de plant een geur die je luchtwegen openzet. Als je naast een snurker ligt zeker het proberen waard, het is trouwens ook gewoon een mooie plant.
fremar
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij mijn partner werkt die plant helaas niet. We hebben er 3 op onze slaapkamer gezet.