Hoe vergeet je ongemakkelijke dromen?

Ik probeer er niet meer aan te denken maar steeds komen die gedachten weer terug in me hoofd (vooral met dromen)

5 jaar geleden
1.1K
Antoni
5 jaar geleden
Heb je gedachten die terugkomen in dromen? Of heb je dromen die terugkomen in gedachten?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als het advies van Ritsuku niet werkt is het misschien iets wat je dwars zit. In dat geval praat er dan over dit lucht vaak enorm op.

Antwoorden (1)

Zorg voor afleiding, ga een leuk boek lezen, lekker sporten/wandelen, of een grappige serie of film kijken.
Na genoeg nieuwe indrukken en afleiding ben je de vervelende droom zo vergeten.
Ritsuka
5 jaar geleden
HeleenB
5 jaar geleden
Dankjewel voor de tip, kan ik proberen☺
Ik ben het al wel redelijk vergeten eigenlijk!
Ritsuka
5 jaar geleden
Goed om te horen.
Zorg dat je lekker moe naar bed gaat, dan lig je ook niet te piekeren.