Hoe krijg je wratten weg?

Ik heb al best wel lang een aantal wratten op m'n voet zitten, één op m'n rechtervoet en 3 op m'n linkervoet. Ik ben al 11 keer naar de huisarts geweest om ze te laten bevriezen met vloeibaar stikstof en daar is er een door weg gegaan en daar kwam een ander voor in de plaats...
Hoe krijg ik ze weg want bevriezen doet niet zo veel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als bevriezing volgens jou niet veel doet(beetje gek want ze verdwijnen, maar bevriezing kan niet voorkomen dat ze ergens anders weer opduiken) Zou je het onder verdoving weg kunnen laten snijden/uitlepelen.

Antwoorden (3)

Je zou naar een dermatoloog kunnen gaan. Vraag aan je huisarts om een doorverwijzing.
Ivana
6 jaar geleden
Je kunt het proberen met Duck-tape (grijze tape). Op internet kun je vinden hoe dat moet als je in je browser intypt: wratten weg met duck-tape.
6 jaar geleden
https://www.avogel.nl/homeopathie/thuja-oertinctuur-druppels.php

A. Vogel Thuja D6 20 ml het mag er niet meer bij staan waar het tegen help omdat de wet veranderd is.
maar in bovenstaande link kunt u meer informatie vinden / en advies opvragen.

A.Vogel Thuja D6 is een homeopathisch geneesmiddel