Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je wratten weg?

Ik heb al best wel lang een aantal wratten op m'n voet zitten, één op m'n rechtervoet en 3 op m'n linkervoet. Ik ben al 11 keer naar de huisarts geweest om ze te laten bevriezen met vloeibaar stikstof en daar is er een door weg gegaan en daar kwam een ander voor in de plaats...
Hoe krijg ik ze weg want bevriezen doet niet zo veel.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als bevriezing volgens jou niet veel doet(beetje gek want ze verdwijnen, maar bevriezing kan niet voorkomen dat ze ergens anders weer opduiken) Zou je het onder verdoving weg kunnen laten snijden/uitlepelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou naar een dermatoloog kunnen gaan. Vraag aan je huisarts om een doorverwijzing.
(Lees meer...)
Ivana
6 jaar geleden
Je kunt het proberen met Duck-tape (grijze tape). Op internet kun je vinden hoe dat moet als je in je browser intypt: wratten weg met duck-tape.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
https://www.avogel.nl/homeopathie/thuja-oertinctuur-druppels.php

A. Vogel Thuja D6 20 ml het mag er niet meer bij staan waar het tegen help omdat de wet veranderd is.
maar in bovenstaande link kunt u meer informatie vinden / en advies opvragen.

A.Vogel Thuja D6 is een homeopathisch geneesmiddel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding