Wat zijn de gevolgen van een overdosis viagra?

Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld 10 viagra pillen slikt?

Toegevoegd na 12 minuten:
Als het kan, graag een serieus antwoord...

De vraag geeft natuurlijk redelijk wat aanzet tot leuke/originele antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom deze vraag?
-werkt een pil niet meer?
(Maak een afspraak met je huisarts)
-dacht je dat je smarties aan het eten was?
(Laat je snel naar de eerste hulp brengen)
-nieuwsgierig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puur en alleen nieuwsgierig, ik ben 26, pleasure pills heb ik niet nodig. Mijn vraag was naar aanleiding van een plaatje dat ik in mijn e-mail heb gekregen, weet alleen niet of het plaatje hier ook neergezet mag worden, ik probeer het gewoon, zie wel wat er gebeurt...

Het beste antwoord

Ik neem je vraag serieus. Het is niet aan te raden om zoveel viagra pillen te slikken, dat is zinloos en bovendien gevaarlijk. Viagra kan je hartslag verhogen alsmede je bloeddruk. Dit kan een verstoord hartritme veroorzaken en in enkele gevallen zelfs een hartaanval. Maar ook duizeligheid en flauwte.

Viagra is een geneesmiddel, gebruik dit altijd in overleg met je huisarts.

Zie verder de bijsluiter:

http://www.consumed.nl/medicijnen/2860/Viagra%C2%AE_EU#onderdeel20
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens deze site kun je, als je al hartproblemen hebt er aan overlijden, en anders een langdurige pijnlijke erectie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je hart het héél snel begeeft,
maar waarom zou men 10 viagra's slikken?
dat is spelen met je leven!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een rondje google op "overdosis viagra" geeft:
-hoofdpijn de volgende dag
-slecht kunnen zien de volgende dag
-(zeer) lage bloeddruk en daardoor en kleine kans op overlijden door o.a. hartstilstand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies als hierboven beschreven. Er zijn mensen die dat doen er zijn ook mensen die balpennen en potloden opknagen. Houellenbeqc beschrijft in zijn laatste boek Platform een persoon die zo doorgedraaid was dat hij ook 10 Viagra's slikte.
Bedenk wel, dat als je die viagra's koopt via het internet, dat je misschien wel gemalen kippenstront slikt.