Wie weet er goede smoezen voor spijbelen?

Een smoes zoals; ik moet naar de orto is een beetje oud. Wie weet er nieuwe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben zo moe geworden van het bedenken van een smoes voor spijbelen. Ben ziek :)

Hier een enkele die bij mij vaak zat werkte *Halverwege school kwam ik erachter dat ik mijn brood was vergeten. En ben ik terug gegaan om het op te halen. * Ik was de boeken van uw les vergeten dus ben ik ze maar even gaan halen. * Sorry, mijn vader maakt me altijd wakker en hij heeft zich verslapen *De nieuwe vriend van mijn moeder heeft mij bij de verkeerde school afgezet en nu ben ik komen lopen. *Ik zat in het verkeerde lokaal omdat ik op het oude rooster keek. *Ik moest wachten met douchen tot mijn zus/broer klaar was. *Ik ben niet te laat, de rest is te vroeg! * Hier heb ik een lijstje met smoezen. Kies er maar 1 uit die u accepteert. *Wat heeft u liever meneer/mevrouw, dat ik u een smoes vertel of dat ik u de waarheid vertel en dat we het dan daarbij laten

Hier heb ik een aantal smoesjes die ik ooit ergens gelezen heb: 1.Ik heb te hard in de tampasta geknepen en ben de hele ochtend bezig geweest om alles weer terug in de tube te stoppen. 2. Ik heb een scheikundeproef gedaan, maar volgens de brandweer is het niet helemaal goed gegaan. 3. Ik ben niet te laat de anderen zijn tevroeg. 4. Mijn moeder maakt me altijd wakker, maar zij heeft zich verslapen. 5. De bel ging voor ik er was. 6. Ik wilde graag een dramatische entree maken. 7. Ik was ontvoerd door aliens. 8.Ik heb gisteravond nog tot een uur of drie moeten leren om dat proefwerk een beetje door te krijgen. Vanochtend was ik zo moe dat ik door de wekker heen ben geslapen. Ik heb nog een site toegevoegt voor extra smoesen. Toegevoegd na 5 minuten: Dit is nog voor spijbelen: Ik dacht dat we een tussen uur hadden. Ik heb een nieuw zusje gekregen Ik voelde me gisteren niet lekker Mijn huisdier is vanmorgen overleden en ik daarom kon ik niet naar school komen. Ik wist niet dat er gisteren les was. Ik ben toch ook niet boos, dat jullie het wel wisten! Ik mocht van vanwege het MKZ-virus niet naar school komen. Je kopieert gewoon je afsprakenkaart van de orthodontist en dan moet je "opeens" heel vaak op controle tijdens een saaie les Ik dacht echt dat we nog vakantie hadden Ik dacht dat het nieuwe rooster pas volgende week zou in gaan Ik dacht dat het nieuwe rooster deze week al in zou gaan Ik heb last van een jet-leg omdat ik net terug ben uit Amerika Ik voel mij niet zo lekker Ik heb buikpijn Ik heb hoofdpijn Sorry ik kan niet komen mijn paard moet bevallen! Ik moet uiterlijk vandaag mijn rijbewijs laten verlengen Mijn vriendin was de sleutels kwijt van de handboeien die wij gisteren hadden gebruikt tijdens cowboytje spelen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100