Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet een mri van mijn onderrug laten maken. Maar wil niet met mijn hoofd erin! waar kan ik dat laten do5?

Toegevoegd na 5 minuten:
vind het vreselijk krijg het benauwd en lig continu een paniek aanval te onderdrukken!
van de laatste keer liep ik een blijvende piep in mijn oor op!
Nu moet ik er dus weer 2x in en wil andersom erin (blijft hoofd buiten de buis) Maar men heeft daar geen zin in. Te veel gedoe! Kan niet enz. krijg ik als antwoord. In welk ziekenhuis neemt men wel de moeite?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vraag aan je verzekering of je een MRI scan mag laten maken bij Mediferia in Amersfoort. Naast dat de scanner open is, is deze ook nog eens 2 maal zo snel als een gewone buisscanner.

Toestemming van de verzekering heb je wel nodig, want de scan is iets duurder dan een normale scan.

Sterkte.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb geprobeerd een plaatje toe te voegen, maar dat lukt niet. Zou leuk zijn als GV dit probleem na jaren eens zou oplossen.

Toegevoegd na 4 minuten:
In de link vind je een plaatje van de open MRI scanner in Amersfoort. Kan je uit ervaring deze scanner van harte aanbevelen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Ik heb 1 keer onder zo'n ding gelegen, ging inderdaad sneller, maar ik weet niet meer of het minder herrie maakte, weet jij of dat zo is?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+
paulus811
6 jaar geleden
Deze open scanner maakt een enorme herrie, daarom krijg je oordopen in. Dank voor de +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding