Hoe behandel ik deze opgezwollen wrat?

Ik heb hier dus deze wrat, die in twee à drie dagen deze vorm aannam. Ik ben op vakantie, dus ik kan niet bij mijn dokter.

Is er misschien een manier om deze wrat te verlichten of te verkleinen op een veilige manier? Ik kan nauwelijks een sok aantrekken, laat staan een schoen. Het zou wat zonde zijn van mijn vakantie, dus ik wil deze wrat wat dragelijker maken

De dokter zei eerder dat hij ontstoken was, en bood een zalf aan, maar zijn recept was nooit aangekomen. de volgense weel zat ik op een excursie naar Berlijn, en nu een week vakantie in New York.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Amadea
6 jaar geleden
In New York zijn toch wel apotheken te vinden die jou een geschikt zalfje kunnen verkopen?

Antwoorden (2)

Als er etter onder zit moet je er warme kompressen op leggen om de ontsteking te genezen,ook kan je bij de plaatselijke apotheker om een vrij verkrijgbare antibacteriële zalf vragen.Je kan daar ook vragen om wat zij van behandeling voorstellen.
fremar
6 jaar geleden
Zeker naar een arts gaan. Ook in New York zijn er artsen en anders probeer je het op een Eerste Hulppost. Als er een ontsteking onder de wrat zit kunnen zij die "open maken". Eventueel halen ze meteen ook de wrat weg.
Vraag wel een rekening en neem die mee voor de ziektekostenverzekering thuis of voor de reisverzekering.