Als je chronische hoest hebt met slijm hoe gaat dat dan als je onder algehele narcose geopereerd wordt?

Als je vaak moet hoesten (COPD) en je wordt geopereerd is dat dan bezwaarlijk of hebben de artsen daar een middel voor ? Ik heb het over een zware darmoperatie.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Erna55
6 jaar geleden
Voor de operatie krijg je een gesprek met de Anesthesist. Aan deze kun je je vraag voorleggen.
Ivana
6 jaar geleden
Ze weten alles van je. Op alles wordt gelet. De anesthesist is de man die op je ademhaling en zuurstoftoevoer let. Eventueel slijm kunnen ze ter plekke wegzuigen. Geen paniek dus! Sterkte met de operatie en de tijd daarna.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank Ivana dat stelt mij gerust.

Het beste antwoord

Ze weten alles van je. Op alles wordt gelet. De anesthesist is de man die op je ademhaling en zuurstoftoevoer let. Eventueel slijm kunnen ze ter plekke wegzuigen. Geen paniek dus! Sterkte met de operatie en de tijd daarna.
Ivana
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dikke plus Ivana
SimonV
6 jaar geleden
En zo kwam er toch een antwoord. Plus!