Dat ligt aan je vloer en aan de temperatuur. In principe is het wel gezond om op blote voeten te lopen, maar niet als je daardoor te koude voeten krijgt. Alleen voor mensen met voetafwijkingen kan het onverstandig zijn om veel te lopen zonder steunzolen. Voor gezonde voeten is het juist goed om ook regelmatig te lopen zonder schoenen, zodat alle spiertjes in je voet gebruikt worden.
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is gewoon heel goed om op blote voeten te lopen ook buiten. Alleen vind de mens dat meestal niet zo fijn.
Maar binnen is helemaal prima