Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit voor pijn linksonder in mijn buik?

Goedendag, ik ben vanochtend ongesteld geworden na 1,5 maand , nu (19:40) kan ik al zo'n uur weinig tot niks meer van de pijn links onder in mijn buik. Het doet ook erg veel pijn als ik over mijn linker been loop. Ik heb het prikkelbare darmsyndroom. Gaat dit samen of wat zou er eventueel kunnen zijn? Ik hoor het graag!

Groetjes

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
680
Amadea
6 jaar geleden
Is dat een normale menstruatie, of slik je de pil en heb je een doorbraakbloeding?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is een normale menstruatie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het komt (helaas) voor dat een vrouw met PDS ook last krijgt van endometriose. Dan hoopt zich buiten de baarmoeder elders in in de buik slijmvlies op. Dat geeft tijdens de menstruatie een zeurende, soms stekende, pijn in de onderbuik en dan vooral links. Feitelijk kunnen de darmklachten ook door endometriose zijn veroorzaakt, want het baarmoederslijmvlies kan zich overal in het lichaam ophopen.
Dit zou bij jou ook de oorzaak kunnen zijn. Dus het is aan te raden je hierop te laten onderzoeken.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding