Helpt tandpasta littekens te verminderen?

Ik weet inmiddels wel wat allemaal werk, silliconen pleisters, royal jelly, aloe vera olie enz, maar zou dit werken en wat doet het? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Tandpasta droogt puistjes uit.. dus voor een lidteken zou ik het niet gebruiken, dat moet niet uitdrogen maar dichtgroeien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het duurt 7 jaar en dan weet je wat er te zien blijft van je lidteken. En inderdaad er zijn vele middelen die zeggen dat ze werken. In 7 jaar kan je er wel een paar proberen.
Als je vind dat het te lelijk is en je hebt er op wat voor manier dan ook last van, kan je het beter even met je huisarts overleggen dan te gaan lopen aanmodderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit werkt niet! het is bedoeld om je tanden mee te poetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin niet met tandpasta!
Het beste is om het litteken . als het goed genezen is te masseren enkele malen per dag zodat het litteken zachter wordt en daardoor het litteken kleiner wordt .