Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriendin heeft een blaasonsteking. Kun je dan sex hebben?

of is dat onverantwoord en is het veiliger eerst even de kuur af te maken?

begrijp me niet verkeerd, ik heb het beste voor met m'n meisje en kan het heus wel een week volhouden maar het is gewoon even een vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
32.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja hoor, je kunt gewoon sex hebben. Uit ervaring geef ik de raad mee dat ze na de sex gelijk naar het toilet moet gaan. Dan kun je een blaasontsteking door sex voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, je kunt gewoon seks hebben. Maar hou wel rekening met haar. Zij moet zich er wel prettig bij voelen en geen pijn hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jullie beiden willen,waarom niet. Je hoeft niet bang te zijn dat je je met enig orgaan in de blaas bevindt,tijdens het vrijen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn huisarts zei me dat je beter even kunt wachten totdat de ontsteking weer rustig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
indedaad nooit als een razende roeland sex hebben in zo een geval ..... tweede optie : is neem een extra vriendinnetje voor tijdelijk ( ook al is het maar voor een week : zo ben je even uit de brand ) ps ps goede docter : wat is zn naam ? en kan ik hem ook mailen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja,zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is toch een win win win situatie? zij blij hij blij het extra vriendinnetje blij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ja.
Je kan wel sex hebben met je vriendin als ze een blaasontsteking heeft.
Of je vriendin er zin in heeft is een tweede,blaasontsteking gaat vaak gepaard met pijn in de buik en pijn bij het plassen.
Sex hebben zou misschien in deze tijd extra pijnlijk kunnen zijn.

Ik lees dat je vriendin een kuur heeft gekregen voor haar blaasontsteking.
Ik weet niet of je vriendin een anticonceptie pil slikt,want het slikken van een antibiotica kuur kan effect hebben op de werking van de pil.
De pil zou minder betrouwbaar kunnen zijn in en na de tijd van de kuur.
Ik zou je aanraden als je sex hebt voor de zekerheid een condoom te gaan gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding