Je keel en daarna je maag.

Sommige mensen worden hier misselijk van, maar verder is dit nuttig omdat je lichaam zo waardevolle stoffen in bloed kan recyclen.
tinus1969
7 jaar geleden
tikrit
7 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb best vaak bloedneuzen en was erg bang dat het in mn luchtpijp zou lopen bij de tandarts morgen
tinus1969
7 jaar geleden
@tikrit, waarschuw wel je tandarts; een aanval van misselijkheid is minstens zo vervelend. Belangrijker; heb je vaak zomaar bloedneuzen? Slecht genezende wondjes? Dat is een reden om naar de huisarts te gaan, en ook iets dat de tandarts wil weten ivm risico op nabloedingen.
tikrit
7 jaar geleden
@tinus, bedankt, ik zal het zeggen tegen hem. Bloedneuzen door bloedverdunners, lastig, maar adertje dicht laten schroeien in je neus is enger
tinus1969
7 jaar geleden
@tikrit, je gebruikt bloedverdunners? En je hebt regelmatig bloedneuzen?
1. Meld dit bij de tandarts, laat het daar in het dossier zetten, en help hem desnoods ook herinneren voordat hij iets gaat doen.
2. Ga terug naar je huisarts en overleg of je wel goed ingesteld bent.
tikrit
7 jaar geleden
@tinus, ik lees dat het een van de bijwerkingen is, evenals vele andere ongemakken, dank voor je tips