Hoe lang moet ik wachten om een nieuwe piercing te nemen?

Hoi allemaal,

Ik heb nu 1 oorgaatje in beide oren. Ik wil in de toekomst nog mijn 2e en 3e oorgaatje. Ik wil ook graag een helix piercing. Maar het is natuurlijk niet handig om die allemaal tegelijk te laten zetten! Weet iemand misschien welke ik als eerst kan nemen en hoe lang ik dan moet wachten voor een nieuwe? Ik wil zo snel mogelijk een helix piercing, maar dat duurt wel een aantal maanden om te herstellen. Kan ik dan nog in die tijd een 2e en 3e oorgaatje laten zetten?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik raad je aan om met kraakbeen piercings te wachten, omdat deze een genezing hebben van 3 tot 9 maanden. Piercings in de lobe (oorlel) mogen geschoten worden en genezen veel sneller. Dit duurt namelijk 4 tot 8 weken. Zelf heb ik een tragus piercing links. De maand erop heb ik een inner conch piercing rechts laten zetten. Het wordt afgeraden om op een ongenezen piercing te slapen. Ik heb het geluk dat mijn tragus piercing relatief snel geneest. Ik spreek puur vanuit mijn eigen ervaring. Succes! Toegevoegd na 2 minuten: Ik zou de helix piercing eerst laten zetten. Kies eerst voor een staafje: dit geneest gemakkelijker. Een ringetje kun je later altijd nog in je genezen piercing plaatsen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100