Mijn penis en balzak zijn erg schraal en droog wat kan ik hier aan doen?

het is erg rood en super pijnlijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
103.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minder trekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zit je niet mee, zeg.. én je voet én dit.. Ga naar de huisarts!

Het beste antwoord

Lekker invetten.
Vaseline is goed.
Lanolinecreme verzacht en en beschermt de zeer droge huid.
Uierzalf is prima.

Als het na een paar dagen lekker invetten niet over is dan:
Hup naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik zou (als ik een penis en een balzak had, die ook nog schraal en droog zouden zijn) eens nagaan wat dit veroorzaakt heeft, mocht de oorzaak onbekend zijn: ga dan eens gezellig langs je huisarts. Wie weet wat het is.

Verder raad ik aan om op alle stukjes schrale en droge huid, waar dan ook, een laag Purol zalf te smeren.
Dit werkt veel verzachtender dan middeltjes als Vaseline of Uiercrème.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smeer en gewoon normale vochtinbrengende handcreme op
als het komt doordat je je kaalgeschoren hebt kan het wel wat pikken
maar ook dan effe je tonen dat je ballen hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handcreme kan behoorlijk prikken op de dunne huid, ik zou het niet doen!
Je moet er niet teveel aanzitten en er een beschermend zalfje op smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Óf je zit er te veel aan, óf je hebt irritatie van het scheren, óf je hebt een schimmel. Het kan alle drie. Als afblijven en invetten niet helpt na een paar dagen, dan hup, naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed invetten met babyolie dat verzacht en maakt het goed soepel....

Toegevoegd na 1 minuut:
en als dat niet werkt, na ongeveer een week contact opnemen met je huisarts........succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Zwitsal babyolie insmeren (dun) na het wassen, ook de eikel.. Vooral ook niet te warm wassen en eigenlijk geen zeep maar wasemulsie gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf sudocreme voor alle kwetsbare plekjes op mijn lichaam.
Dit wordt ook voor baby billetjes gebruikt.
Ik gebruik het al jaren, en het is echt een wondermiddel.
De huid hersteld zich direct.
Te verkrijgen bij Kruidvat of gewoon bij AH.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clycerine kamferspiretus, dat is ook goed voor droge handen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zal vermoedelijk een schimmelinfectie hebben,ga ermee naar een huisarts die schrijft je wat voor wat helpt, dergelijke niet voortdurend aan de weersomstandigheden blootgestelde lichammsdelen worden niet vanzelf schraal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal bij de apotheek een tube mitosyl zalf.Niet zuinig zijn met smeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uierevasaline te koop bij de welkoop is daarvoor uitstekend. Hydrateert en geneest en voorkomt kloofjes en werkt desinfecteren (niet dat ik denk dat jij veel last zult hebben van vliegen maar dat is een bijkomstigheid)