Ik heb nu al 4 dagen lang in de avond last van koude rillingen en af en toe tintelende vingers. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Castle
7 jaar geleden
Ben je dingen anders gaan doen? Bijvoorbeeld gaan trainen, eten, etc. Schrijf dit op en dan...
Ga even naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Koude rillingen kunnen wijzen op koorts, de tintelingen in je vingers kan zoveel zijn, het beste ga je zoals @castle ook al aangeeft even langs de huisarts. Beterschap
Cryofiel
7 jaar geleden
Heb je ook wel eens een tintelende tong?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of lippen, misschien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik kijk het nog even aan. Ik denk zelf dat het inderdaad misschien met stress of oververmoeidheid te maken heeft. Bedankt voor de reacties!

Antwoorden (2)

Lijkt mij iets te maken te hebben met de bloedsomloop en is wel een symptoom van iets;
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze verschijnselen hebben zeer waarschijnlijk niets met elkaar te maken. Ik denk dat omdat je het pas vier dagen hebt en die tintelingen er niet elke keer zijn. Dus het is op grond van de informatie die je nu geeft niet mogelijk een waarschijnlijke oorzaak te geven. Inschiet ben je oververmoeid en helpt een keer vroeg naar bed je een heel eind op weg.