hoe kun je een onderkin voorkomen?

Hoi, ik ben bezig met aankomen want ik heb ondergewicht. Ik ben al bijna 2 kilo aangekomen maar ik begin nu echt een onderkin te krijgen terwijl ik voor de rest nog heel slank ben, waarom gaat al mn vet daar heen? en hoe kan ik het voorkomen? zonder oefeningen te doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Een onderkin KAN door meer lokaal vet ontstaan, maar hoeft niet en kan komen door je bouw en genetische aanleg. Maar ook door vaak en langdurig in dezelfde houding te zitten of liggen waardoor je spieren van hals en nek verstijven. Dit zie je vaak bij mensen die veel 'achter de boeken zitten' en nu meestal middels smartphone of tablet veel tijd doorbrengen. Dan zijn oefeningen aan te raden zoals Op kauwgom kauwen is een van de beste en makkelijkste oefeningen om je kaakspieren te trainen. Een andere eenvoudige oefening is door je hoofd naar achteren te laten hellen, zodat je naar het plafond kijkt. Blijf gedurende een minuut in deze positie en keer dan terug naar je normale houding. Herhaal dit elke vijf tot tien minuten per dag. Op een sportschool leer je ook oefeningen die Je kin minderen via een intensieve, regelmatige gewichtstraining. Dit zorgt voor meer 'mager' spierweefsel, wat je metabolisme verhoogt en waardoor je dus meer vet verbrandt. Verder zou je ook hier wat kunnen kijken en klikken en uithalen wat beste past bij je leefstijl? https://nl.pinterest.com/explore/dubbele-kin-908142917153/ Succes en besef ook dat plaatselijke "vetjes" voor vele mannen juist aantrekkelijk of sexy kunnen zijn? ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100