is een neuscorrectie gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K
crispy
8 jaar geleden
waar zou dit gevaarlijk voor kunnen zijn? Wat bedoel je?

Antwoorden (1)

Iedere operatie heeft een risico . De meeste risico's komen voort uit je lichamelijke conditie en gezondheid . Van overgewicht hoge bloeddruk of diabetische klachten slechte longen of ? Dan natuurlijk de infectie risico's maar daar ook weer bij hoe fitter de patiënt hoe minder je van hoeft te vrezen . Maar over het algemeen is een neus correctie geen operatie met een hoge mortaliteit . ( kans op overlijden .) minder dan 1 % is toch nog te veel :) maar het is geen hart of hersen operatie waar echt altijd risico's aan zitten . Maar bij onrust of twijfel bespreek dit met de chirurg en ook met je narcotiseur bespreek daar ook al je mogelijke kwalen en angsten mee doe dat zeker bespreek dat met je behandelend arts . Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Iedere operatie kan onbedoeld misgaan, wat ook nog mis kan gaan, is dat je reukorgaan beschadigd raakt, waardoor je niets of veel minder zal gaan ruiken na de operatie, een goede chirurg zal je altijd op de hoogte stellen over de risico's van de operatie voordat deze uitgevoerd gaat worden.