Er groeit een haar onder mijn hak en het prikt een beetje, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6K
Amadea
8 jaar geleden
Onder je hiel, bedoel je vermoedelijk. Mogelijk een wrat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zit er geen splinter in je voet? Onder je voetzolen groeien geen haren. Laat er eens iemand goed naar kijken.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Heb je katten? Ik heb dat af en toe ook wel eens. Soms dringt er wel eens een kattenhaar in mijn hiel. Doet dan ook pijn. Kattenharen hebben een bepaalde structuur die door alles heen kan dringen, ook menselijke huid. Als ik hem eruit trek is het probleem snel verholpen. Met een kwartiertje is de pijn dan ook weg.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea Het is geen wrat, zag er heel anders uit. @crea Het was geen splinter, het wat echt een haar die er zo uit ging. @HeerVoldemort Ik heb geen katten, wel een hond. Hebben die ongeveer hetzelfde met de haren?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik heb het inderdaad ook wel eens mee gemaakt met een hondenhaar maar veel minder vaak. 2 of 3 x denk ik.

Antwoorden (3)

gewoon een haar, en omdat die op een vreemde plek zit, irriteert dat. Als er verder niets bijzonders te zien is, gewoon uittrekken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Z512099
8 jaar geleden
+ van mij, wat is er mis met dit antwoord ?... een haar kán uit je hiel groeien.
Waarschijnlijk is het een losse haar die in je hiel is geprikt. Probeer hem er maar eens uit te trekken. Als dat makkelijk gaat is de haar daar niet gegroeid, maar alleen in je huid geprikt. (Dat gaat irriteren en moet je dus niet laten zitten.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnlijk een hondenhaar, die in je sok zat en zo door je huid geprikt is. Herkenbaar, vervelend maar zodra je ‘m eruit trekt is het gevoel snel wel