Hoeveel pakjes van 19 sigaretten klik je met 1 bus tabak van ca 100 gram?

Rook ongeveer 5 pakjes klare sigaretten 19 stuks.
Kan het voor mij uit om te gaan klikken en een pot shag te kopen van 15 euro om te klikken? Hoeveel sigaretten heb je dan gemiddeld?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
82.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
goedkoper is: stoppen met roken ;)

Het beste antwoord

Van een bus lucky strike (60gr) maak ik iets meer dan 100 sigaretten. Met 100gr schat ik dat je zo'n 160-180 sigaretten kunt maken. Dus iets van 9 pakjes á 19 sigaretten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
@Sebas86 Zit er dan wel vulling in die sigaretten van jou? Ik heb bussen van Elixyr 110gr daar schiet ik ongeveer 130 peuken mee. Maar wel tot bovenaan gevuld. @Fresso schieten is sowieso goedkoper dan klare. Maar het duurt even voordat je het goed onder de knie hebt. In het begin heb je dikke proppen in de sigaretten en de top niet gevuld.
En een lekkere shag vinden. Ik vond camel shag erg goed. Marlboro vond ik te droog. Maar tegenwoordig rook ik menthol. Ik rookte 3,5 sloffen in de maand en nu 2,5 bussen shag. Een slof was €57 en een bus kost me €16,50 de hulzen (ik neem altijd mascotte die scheuren niet zo snel) zijn €2 ongeveer. Dus van €198,50 per maand naar ongeveer €44,- per maand. En van eigen geschoten rook je minder dan van klare.

Andere antwoorden (2)

Uit een pakje tabak draaide ik 40 à 45 shaggies. Ligt er aan of je een spijker draait met een vloeitje of een sigaret qua dikte.
Een bus tabak is 2 pakjes en zou je dus denken dat dit op 80 à 90 stuks komt, echter een sigaret die je met een apparaatje maakt, klikken, is iets dikker en vaster en ook iets langer dan het gemiddelde shaggie. DUS zou ik rekenen op zo'n 75/76.stuks.

Antwoord :

Uit een bus tabak van 100 gram kun je ca. 4.pakjes van 19.sigaretten klikken .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als er een gram in een sigaret gaat dan zou je zeggen dat je er 100 sigaretten uit kan halen dus dan snap ik niet hoe mensen dat doen om der 160 180 uithalen en stoppen ze er een halve gram in.