Je kunt zeker iets of iemand meer missen dan je op dat moment denkt. Je bent je daar op dat moment niet bewust van. 'Lekker opgeruimd' denk je op dat moment en misschien een tijdje en je staat er verder niet bij stil. Tot er momenten komen dat diegene of datgene er ineens niet meer is terwijl je dit altijd wel gewend was. Op die momenten mis je het en word je je ineens bewust ervan.
Zolang je dit moment nog niet bent tegenkomen, ben je je onbewust ervan...pas tot het moment daar is word je je ervan bewust. ;-)
amc