Waarom kan iemand wel zingen en de ander niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is
Amadea
8 jaar geleden
Omdat elk persoon weer andere talenten gekregen heeft. Degene die niet kan zingen kan bijvoorbeeld goed schilderen of voetballen.
Computoon
8 jaar geleden
Je hebt verder mensen die denken dat ze goed kunnen zingen, het daarom ook doen maar het niet kunnen en mensen die denken dat ze niet goed kunnen zingen en het om die reden niet doen zodat we nooit zullen weten of ze het kunnen.

Het beste antwoord

Om te zingen moet je twee dingen kunnen. De tonen die je wilt zingen goed aanhoren en daarna ze zelf produceren.

Het eerste is voornamelijk een kwestie van aanleg. 2% van mensen kunnen tonen niet goed van elkaar onderscheiden, maar de overige 98% lukt dit prima.

Om die tonen te zingen moet je je ademhaling en je stembanden controleren. Dit vereist oefening. Sommigen zullen dit makkelijk op pikken dan anderen, maar met genoeg oefening zullen de meeste mensen prima kunnen zingen.