Ik ben 16 jaar en 1,75 groei ik nog? Ik ben toen ik 15 was pas echt begonnen met groeien. Toen ik 14 was was ik 1,55

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

De kans dat jij nog langer gaat worden zit er wel in. Jongens hebben gemiddeld tot hun eenentwintigste de tijd om hun definitieve lengte te krijgen. Aangezien jouw groeispurt al laat begon, zal er vermoedelijk nog wel wat bij komen.
Amadea
8 jaar geleden
Je groeit ongeveer tot je 18e. Vanaf het moment dat je ongesteld werd, groei je nog 5 cm.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
De categorie is Mannelijk lichaam.
Amadea
8 jaar geleden
De negatieve duim werd intussen door een onbekende ingedrukt, daar ben ik niet verantwoordelijk voor.