Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik viel van mijn fiets heb last aan mijn knie tijdens het buigen en openen want kan ik er aan doen ?

vrijdag viel ik van mijn fiets op mijn knie heb er nu last aan tijdens het buigen en openen en is hij beetje opgezwollen wat kan ik er aan doen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben nog niet naar het huisarts gegaan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mijn man ging na een valletje van niks met de scooter in februari toch maar even langs de dokter, die in eerste instantie rust en koelen adviseerde. Die eigenwijze drol is ruim zes weken door blijven lopen en fietsen voor hij moest concluderen dat het niet beter werd maar erger, dus terug naar de dokter. Op röntgen en MRI was weinig te zien, maar genoeg om een kijkoperatie noodzakelijk te vinden. Nu, zes maanden later, is hij bijna klaar met revalideren van een gescheurde binnenmeniscus en een ingescheurde achterste kruisband en bijbehorende knie-operatie, zes weken met krukken en een paar maanden thuiszitten. (En daar heeft hij voor de operatie dus gewoon bijna twee maanden mee doorgelopen). Dus toch maar even naar de huisarts.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het na een paar dagen koelen en rusten niet over is, mee naar de huisarts. Er kan echt van alles mis zijn in je knie dat je niet meteen ziet, en als je er mee door blijft lopen, gaat het van kwaad tot erger.

Soms is het inderdaad niks en verdwijnt het weer, maar de schade kan ook aanzienlijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt marleen Maar ik zelf denk dat het pijn bij buigen en strekken komt doot het schaafwond die er precies op zit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden