Ik heb steeds vaker dit soort wonden op mijn penis (onder de eikel). Waardoor komt dat?

Ongeveer een halve cm onder de eikel, rondom, krijg ik regelmatig kloven. Ik heb me laten testen op alle SOA's maar ik heb er geen. Ook masturbeer ik zelden en ik heb momenteel geen al te actief sexleven (enkele keren per week).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.4K
Amadea
8 jaar geleden
Gebruik je een nieuw wasmiddel waar je misschien allergisch voor blijkt te zijn? Dus dat je ondergoed nu feitelijk schuurt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ben je al naar je huisarts geweest met deze klacht?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijken wondjes van kleine verklevingen zoals je bij fimosis wel ziet. Is je voorhuid makkelijk terug te schuiven ? Doe je dat ook dagelijks ? Was je je wel zonder zeep ?
En heeft de dokter al uitgesloten dat het een schimmelinfectie kan zijn ? Geen vaseline er op smeren, dat droogt vaak juist nog meer uit. Maar de huisarts moet wel een goed zalfje voor je kunnen voorschrijven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Herpes laten testen .
Erna55
8 jaar geleden
Gewoon naar de huisarts.

Het beste antwoord

Kan komen door te veel met zeep te wassen.
Een andere bedenksel is dat het huid net onder je eikel te droog is