Sex en koorts,gaat dat samen?

Mijn vriendin heeft keelontsteking,opgezwollen amandellen,en 40.1 koorts.En toch wil ze (orale) sex.Kan dit kwaad voor mij,ivm infecteren?Dit is een serieuze vraag,ik wil namelijk niet ook ziek worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen dat ze aan het ijlen is.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opvallend, hoeveel mensen ervan uit lijken te gaan dat je een man bent!

Het beste antwoord

Ja, in theorie kun je dan besmet worden. Maar het risico is kleiner dan wanneer je haar bijvoorbeeld een zoen geeft.

Ervan uitgaande dat jullie elkaar lief genoeg vinden om veel bij elkaar te zijn, hebben de ziektekiemen jou trouwens waarschijnlijk al gevonden vóórdat zij er echt ziek van werd.

Daar wordt je ziek van als je eigen afweer niet direct korte metten met de ziektekiemen maakt, en niet als je weerstand hoog genoeg is. Dat hangt niet op het geven van orale seks, dus kun je net zo goed die lol hebben!

Maar net zo serieus: je vriendin vraagt om orale seks, en jij zegt: eerst even vragen op GV? Ik hoop dat ze straks nog steeds zin heeft! De vraag is absoluut begrijpelijk, maar zelf zou ik de reactie toch (rationeel of niet) een afknapper vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee dat kan geen kwaad!
Het smeert lekker de keel voor haar..dat wel;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha. +1
Geloof je jezelf? Of wil je dat graag geloven? Is die vriendin bang om je kwijt te raken? Dat zou nog de enige reden zijn die ik kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bang om haar kwijt te raken, dus vraagt ze om orale seks als ze keelontsteking heeft? Leg eens uit, dit kan ik niet volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Suzy, lees het nog eens... Ik schreef geen "haar"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het mis hebben, maar Bingrid is toch ook een zij? Niet alle vrouwtjes hebben een mannetje! En ik kan het nog steeds niet volgen. Waarom zou een angst om Bingrid kwijt te raken de vriendin van Bingrid ertoe motiveren om orale seks van Bingrid te vragen terwijl de vriendin van Bingrid keelontsteking heeft? (Zo duidelijker?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even teruggelezen: Bingrid is inderdaad een meisje: http://www.goeievraag.nl/vraag/prikpil-gewone-pil-doorslikken.56116
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Suzy, ik had geen antecedentenonderzoek gedaan voordat ik op je reageerde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat de vriendin van Bingrid haar oraal wil bevredigen? Volgens mij vraagt Bingrid het voor haarzelf of voor een vriendin met eigen vriendje. En of Bingrid daar dan ook bij is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Domtic, helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bingrid is een meisje.
Het 'bewijs' heeft Suzy al gegeven, dus dat hoef ik niet meer te doen.
En heeft het over haar vriendin. Duidelijk toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeehhh :o
40.1 graden koorts, en keelontsteking? En jij overweegt serieus je puddingbuks daarin te stoppen?
Echt kwaad zal het niet kunnen, maar kan me niet voorstellen dat je eraan begint!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ben jij je blij aan het maken met een dooie mu(t)s.

Ik denk namelijk dat ze bedoeld orale sex ONTVANGEN.

Als ze haar dankbaarheid vervolgens niet toont met een tongzoen achteraf zie ik het probleem voor jou dus niet echt.
Zit toch al gauw een ruime meter tussen amandelen en..

Ik zie wel heel veel voordeel voor haar. Al was het maar de ontspannen en vooral genezende slaap achteraf.

Slimme meid die vriendin van jou.

:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel niks mis mee, alleen ik zou liever niet doen. Moet dat nou persé? Eerst wat uitzieken en dan pas sex. Veel beter.. !succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang jij niet kwaad wordt, kan het geheel geen kwaad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo kun je haar misschien beter maken. Ik denk niet dat je ziek wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn (het is waarschijnlijk) dat de ziekteverwekker er een van een type is die ook urineweginfecties kan veroorzaken, in dat geval kun je dus zelf geinfecteerd raken.
Ik zou in jouw geval het meisje rust gunnen, haar hart zal al wel met een hoog tempo kloppen, dan is opwinding door sex niet echt handig.
Bovendien is jouw geslachtsdeel bacteriologisch gezien zeker niet steriel, je kunt dus andere besmettingen aanvoeren, welke voor haar belastend zijn.
Soms moet je je last ( het onderdrukken van je behoefte)
wel eens laten prevaleren voor je lust (fellatio)
Ik neem aan dat ze het niet over cunnilingus had, alhoewel je dat niet aangeeft.
Dat laatste lijkt me ook geen aanrader, na het zoenen heb je dezelfde ziekteverwekkers in je mond als zij, dat zijn geen bacterien die je graag in je geslachtsdelen en urineweg wilt hebben.
Je kunt er rekening mee houden dat haar lust voortkomt uit een vertekende beleving, welke bij hoge koorts op kan treden.
In dit geval vind ik dat sex en koorts niet samen gaan, maar dat stel ik niet in zijn algemeenheid.