Hoe kom je van opgezwollen tepels af?

Ik ben een man van 18 jaar en heb zolang als ik me kan herinneren al opgezwollen tepels. Ik schaam me er best wel voor, dus wil ik graag weten hoe ik er af kom.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Zoals er in die reacties word gezegd kan het zijn dat het vet is.
Zelfs wanneer je BMI prima is kan het nog steeds zo zijn dat je ''vette tepels'' hebt.
Helaas is het niet mogelijk om af te vallen op 1 soort plek (in jou geval de tepels).
Je zal moeten afvallen om van deze probleem af te komen (het is namelijk genetisch bepaald)

Het kan ook zijn dat het je te veel vrouwelijke geslachtshormonen hebt (gynaecomastie)
Dit kan verwijderd worden door simpelweg een afspraak te maken met de huisarts.
En nee je bent niet de enige met dit probleem dus je hoeft bang te zijn om hiervoor naar de huisarts te gaan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Alleen een afspraak met de huisarts laat de zwellingen nog niet verdwijnen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea
Een afspraak met de huisarts kan je een hoop vertellen.
Als voorbeeld of het een bloed probleem is of dat je een ziekte hebt (ja die heb je als het gaat om op gezwollen tepels)
En je kan het laten verwijderen zelfs als het geen ziekte is.
(ik moet daarvoor de naam opzoeken wat de ziekte ook al weer was)