Wordt het mondwater ODOL nog geproduceerd en is het nog te koop?

8 jaar geleden
3.7K
Ritsuka
8 jaar geleden
is dat serious de naam van dat product? ik ken Odol alleen als iets anders..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zeker weten. Het heeft mijn hele jeugd op de wastafelplank van mijn ouders gestaan.
kierkegaard47
8 jaar geleden
Ik zou er niet gek van op kijken als dat 'andere' (ik vermoed dat je het over een afkorting hebt) juist bedacht is naar aanleiding van deze merknaam :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
LOL ODOLmondwater, das ff slikken.

Het beste antwoord

Het bestaat nog en is nog steeds te koop zoals hier bv:
http://www.tandartsplein.be/spoelen-en-poetsen/mondspoelmiddelen/odol-mondwater-geconcentreerd/G3_H12_C12_P936977/

http://www.bol.com/nl/p/odol-mondwater/9200000012046536/?country=BE
fremar
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor! Ik ben drogist bij DA en wij hebben het standaard in het assortiment.
Hebben ze het niet in jouw buurt, dan kan het besteld worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het nog gevonden bij Drogisterij Bik www.bik-bik.nl . Ze hebben 3 soorten. Sowieso een adres om te onthouden, als niemand het heeft heb je altijd nog een laatste kans dat zij het nog wel hebben. Helemaal blij mee!