Ik heb een abces bij een kies waar een zenuwbehandeling gedaan is. Er zit nu een noodvulling in. Kan ik tot dinsdag wachten?

Telefonisch kan ik geen tandarts bereiken. Ik kan wel naar een open spreekuur van een weekendtandarts gaan, maar dan moet ik € 150,= contant meenemen. Bovendien ben ik onder behandeling bij Bijzondere Tandheelkunde, i.v.m. extreme angst....Ik zou dus het liefste wachten tot dinsdag, maar ik weet niet of dat kwaad kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een abces is heb je antibiotica nodig en best zo vlug mogelijk,deze kan u ook voorgeschreven worden door een gewone arts.Neem dus contact op met de wachtdienst.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, fremar voor je goede tip. De weekenddienst verwijst me door naar de tandarts, dus ik weet nog niet wat te doen....