Moet ik voor of na mijn ontbijt (cornflakes met melk) poetsen?

Ik eet als ontbijt cornflakes met melk. Een half uur wachten na het ontbijt voor poetsen is niet haalbaar ivm werktijden. Kan ik direct na het onbijt poetsen of moet ik voor het ontbijt poetsen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
kun je niet tandenpoetsen op je werk? dat deed ik vaak
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat helaas niet..
Ritsuka
9 jaar geleden
je hebt geen toilet met wasbak op je werk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik werk niet op kantoor..
Ritsuka
9 jaar geleden
ik ook niet, ik werk op een laboratorium, maar daar is gewoon een toilet aanwezig voor werknemers.
Ritsuka
9 jaar geleden
ik poets meestal alleen in de avond mijn tanden, en dat bevalt mij prima.
Castle
9 jaar geleden
Je kan ook een half uur eerder gaan slapen en een half uur eerder opstaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Flesje water mee, dan kan je overal poetsen. Een half uur wachten is vooral belangrijk als je zure dingen eet of drinkt, zoals cola of sinaasappelen.
Niet echt nodig in dit geval.
ItisILeClerc
9 jaar geleden
tandenpoetsen kun je overal, binnen en buiten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mondspoeling voor en poetsen na een idee?

Antwoorden (2)

Mensen poetsen wel eens voor het ontbijt om de mondgeur kwijt te raken, maar voor het onderhoud van je gebit doet het weinig.
Cornflakes en melk bevatten beide flink wat suiker dus je moet na je ontbijt poetsen. Desnoods minder dan een half uur erna, maar in elk geval wel erna.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe lang moet ik dan minimaal wachten?
Ik poets altijd na mijn ontbijt, maakt niet uit hoe veel minuten er na. Ik zit meestal wel op een kwartier-halfuur later, maar doe dit niet met opzet. Ik doe het gewoon wanneer ik moet, en dat is altijd prima gegaan.