In feite wel, maar het is afhankelijk van eventueel ander medicijn gebruik, de dosis die je wil nemen, in welk middel het zit etc.

Er wordt veel rommel verkocht (middeltjes zonder recept) dus het lijkt me verstandig om je arts te raadplegen.
Zowel voor je eigen gezondheid als die van je portemonnee.

Mocht je zelf aan het plukken en brouwen gaan hou er rekening mee dat een hoge dosering van dit kruid schade kan veroorzaken.

Kruiden zijn namelijk de groep die tussen de gezonde groenten/fruit, en giftige planten/kruiden inzitten.

Bij de bron kan je meer info vinden.

Ps.
Het is geen wondermiddel. Wellicht is het raadzaam om met de klachten waar je het voor wil nemen naar je arts te gaan.