Wat kan de oorzaak zijn van tintelende tenen in een skischoen?

Na nieuwe skischoenen te hebben gekocht door moeilijke voeten, heb ik vooralsnog last van tintelende tenen en een drukkend gevoel onder de bal van m'n voet. wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat de skischoenen je voeten afknellen zonder dat je het zelf door hebt. Hierdoor kan het bloed niet goed doorstromen en krijg je dat tintelende gevoel.
Omdat je zelf al aangeeft dat je een drukkend gevoel hebt onder de bal van je voet, zou ik even terug gaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt en kijken of ze andere soorten hebben, waarbij dit drukkende gevoel niet aanwezig is.