hoe moet ik van iemand houden als die gene heel ver weg is?

ik vind die gene heel leuk! maar dat is alleen als hij mij me is., is hij weer thuis vind ik het heel lastig...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Volgens mij gaat houden van vanzelf..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar vind je hem dan toch niet zo heel leuk als je denkt. Houden van doe je, of iemand bij je is of ver weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is hij weer thuis.
Vind jij het lastig.
Om nog van hem te houden.
doe je dat toch niet.
Is hij bij jou.
Vind jij die gene heel leuk.
Geniet je daar toch van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha een beetje uit het oog uit het hart

gebeurd wel vaker hoor

straks als je vakantie heb en je ziet elkaar een hele week of langer is het wel anders
tenminste als het de ware is

regel 1 is ook altijd:Ga nooit trouwen of samenwonen als je nog verliefd ben

die verstaat die verstaat het
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je profiel is niet te zien, hoe oud je bent.
Want als je nog heel jong bent, is het meer 'verliefd' zijn, dan 'houden van', als je zegt hem heel leuk te vinden.
Want in deze tijd van sms'en, webcams en mailen ben je eigenlijk nooit 'heel ver weg' van elkaar.
Nog maar kort geleden was er alleen de telefoon en brieven om met elkaar in contact te blijven, als je niet bij elkaar kon zijn. En als je van iemand hield, die voor z'n werk op een ander continent zat, viel de telefoon eigenlijk een beetje af, omdat je gesprekken via een operator moest boeken, en ze niet te betalen waren, dus dan schreef je elkaar elke paar dagen, om contact te houden.

Het is logisch, dat je doorgaat met je 'gewone' leventje, als hij niet bij je kan zijn, maar daardoor denk je niet minder aan hem. Hij 'is' er gewoon, als een soort achtergrond van je leven, en als je wél bij elkaar bent, schuif je alles opzij om elke minuut van het samenzijn te kunnen genieten.

Maar als je het gevoel hebt, dat hij helemaal 'weg' is, als jullie niet bij elkaar kunnen zijn, dan houd je gewoon niet van hem. Sterker nog : dan ben je niet eens echt verliefd op hem.
Dan ben je gewoon verliefd op het verliefdheidsgevoel, en trek je hem dat als een jasje aan, als hij bij je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt van diegene houd. Ik zeg blijf houden. Want niks voor niks wordt gezegd (uit het oog, uit het hart) ofso.. Bij mij was dat ook dezelfe, toen mijn vrouw nog in Turkije was, en ik hier... Soms is het toch lastig maar ja. Je kan er niet zo veel eraan doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niets. Je houdt van iemand of niet.
Afstand is lastig en kan een killer zijn. Ook dat zou ok moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde kent geen grenzen! Dit is letterlijk en figuurlijk bedoelt!!!! Als je echt van houd maakt de afstand niet uit, het maakt het alleen soms wat lastiger om bij elkaar te zijn!