wat kan ik verder nog doen?

Ik ben een tijd geleden bij de dokter geweest voor iets wat ik al van kleins af san heb. Die heeft mij door verwezen naar het ziekenhuis naar de plastiche chirug.

Die heeft toen een behandel plan op gesteld , en zei dat hij een machtiging zal aan vragen bij mij verzekering. Na 2 weken geen gehoor heb ik mijn verzekering gebeld, er was niks san gevraagd. We zijn nu denk ik 2 maanden verder, en er word van alles beloofd. Dat de aanvraag bij zijn administratie ligt. Had gebeld maar meneer had nog steeds na 2 maanden zijn administratie gedaan? Meerdere keren gemaild en gebeld. En word er elke keer gezegt, mevrouw wij kunnen verder ook niet veel doen, heb geduld. Maar ik heb nog maar weinig geduld.. Ik heb hier serieus last van. Denk aan pesterijen.. Ik zak steeds meer in de put. En hun laten me maar aan me lot over.

Wat kan ik hier verder aan doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het eenvoudigste lijkt mij om naar een ander ziekenhuis uit te wijken, de problematiek waarin je nu verzeild bent aan te geven, misschien krijg je voorrang. Een tweede mogelijkheid is om je huisarts te verzoeken het ziekenhuis te bellen en toe te staan dat je erg psychisch lijdt onder de pratijken van de arts. Een derde mogelijkheid is een afspraak met de arts te maken en te confronteren met de gevolgen van het lang uitblijven van een verzoek aan de zorgverzekeraar. Ik zelf heb altijd het idee oo als ik ze tegen de haren in strijk gaat het dan wel goed straks, maar dat is onzin maar dat heb ik dan weer. De vierde mogelijkheid is in het zieknhuis te zoeken naar een klachtenbureau en daar je probleem neer te leggen, vaak kunnen zij wel iets betekenen. Veel sterkte en succes gewenst.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100