wat kan ik verder nog doen?

Ik ben al een tijd geleden naar de dokter geweest voor iets wat ik al van kleins af san heb. En die heeft mij doorverwezen naar de plastiche chirug, met meerdere dokters gepraat, en ze kunnen er wat aan doen. Mijn PC zei dat hij een machtiging zal aanvragen bij mijn verzekering. Maar dit heeft hij nog steeds niet gedaan. We zijn nu ong bijna 2 maanden verder. En er word mij telkens van alles beloofd, en dat zijn aanvraag bij zijn administratie ligt.. Maar hij heeft hier al dus al 2 maanden geen tijd voor? Want er word dus niks aangevraagd. Als ik bel of mail krijg ik telkens te horen dat meneer het erg druk heeft, en ik maar Moet wachten.

Het duurt me allemaal wel erg lang.. Ik heb al verschillende keren mails gestuurd en gebeld maar eigenlijk niet altijd antwoord terug. Ik wacht maar en wacht...

Wat kan ik verder hier aan doen? Ik word er echt knetter gek van. Ik zit zo erg hier mee met mijn probleem, waar ik dus aan geholpen wil worden. Denk aan pesterijen... Ik voel me steeds ongelukkiger worden... Wat kan ik verder nog doen? Is mijn vraag.

Alvast heel erg bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100