Als ik mijn oor naar mijn nek toe buig kraakt het, wat is dit?

Dit betreft mijn dochter van 14. Haar teen knakt ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Haar nek is ook pijnlijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk niet dat dat de klachten van haar teen en nek iets met elkaar te maken hebben. Sinds wanneer zijn die klachten
Heeft je dochter iets gedaan? Sporten of zo iets?
Misschien verkeerd gelegen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ Tjidske. Teen en nekklachten kunnen wel degelijk met elkaar te maken hebben als je bijvoorbeeld aan arthrose of een ziekte van het kraakbeen lijdt. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor reuma en vele andere aandoeningen.

Het beste antwoord

Beste Liajang. Niemand kan je een diagnose geven hier, je zult hier echt voor naar de huisarts moeten gaan. Als ze erg last van haar nek heeft zou ik dat zeker doen. Ze is in de groei en kan ook hierdoor botklachten krijgen door bijvoorbeeld te snel groeien.

Het advies is dus, als de klachten wat langer aanhouden, even langs de huisarts. Vooral op haar leeftijd is het zaak dingen op tijd vast te laten stellen en niet door te lopen met de klachten.