Ik kan nergens geen Autan muggenspray meer verkrijgen, waarom niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Autan is volgens mij uit de handel, dit omdat er te weinig deet in zat.
Amadea
9 jaar geleden
De fabrikant maakt het nog gewoon. De winkels waar jij kijkt hebben het waarschijnlijk alleen in de zomervakantie op voorraad. Vraag er in de apotheek of drogist naar, die moeten het echt hebben!

Antwoorden (2)

Voor zover ik kan zien op de website van Autan liggen hun markten voornamelijk in Duitsland, Zweden, Italie en de UK. Over de Nederlandse markt wordt niet gerept. Ik vermoed dat deze te klein is voor een concern als Johnson & Johnson voor wat betreft muggenspray. Uit eindelijk kan alleen de fabrikant hierop antwoorden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voorheen was het wel beschikbaar bij de drogisterijen, wat is er nu dan veranderd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor het beleid moet je bij Johnson&Johnson zelf zijn. Daarop kunnen wij geen antwoord geven
Je kan Autan Soft Care Spray (= muggenspray) bestellen bij de Albert Heijn (www.ah.nl). Het kost €5,99 per 100 ml.

Ik koop zelf altijd een autan-stick bij het Kruidvat. Ik weet niet of ze er op dit moment nog zijn. De zomer is bijna voorbij. Misschien kan je het daardoor moeilijker vinden. Het plaatje van de muggenspray zag er nieuw uit. Mogelijk is het even minder verkrijgbaar omdat het vernieuwd is?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je bij de aptheek geprobeerd?