Dat staat normaal in je vaccinatieboekje, welke je gehad hebt. Bij de GGD dan je (tegen betaling) een nieuwe krijgen en zoeken ze je gegevens op welke je al gehad hebt. Je kunt dan direct vragen of je er nog mist.
Vergeet niet dat veel vaccinaties maar 10 jaar beschermen. DTP bijvoorbeeld zou je als eerstvolgende na je kinderjaren op je 20ste weer opnieuw moeten krijgen maar ook dat kunnen ze je allemaal uitleggen bij de GGD.
Op internet kun je ook het vaccinatieschema terugvinden wanneer je als kind de vaccinaties had moeten krijgen en hoe lang ze beschermen.