niet opgehaald apotheek, kan dat nog?

Ik heb vorige maand een spreekuur voor een spiraaltje gehad, maar toen dacht ik pas dat ik de spiraal bij een nieuwe afspraak moest ophalen. Maar nu heb ik een brief van de verzekering gekregen dat de kosten over 2 weken worden afgeschreven, dus dan had ik het na die gesprek moeten ophalen? Maar dat heb ik niet gedaan, kan ik dat dan alsnog ophalen, niet dat ik voor niks betaal..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar kun je gerust van uitgaan. Vandaag (zondag) is de apotheek gesloten maar ga morgen of van de week gauw eventjes langs, hoogstwaarschijnlijk ligt alles nog klaar.
Mijn ervaring is trouwens dat je in overleg met de apotheek ook kan besluiten het medicijn niet af te nemen, in dat geval krijg je een creditnota.