hoe lijk ik zoveel mogelijk op een jongen?

voor een feestje moeten we verkleed komen als een fictief-persoon. nu heb ik gekozen voor een jongenspersoon. maarrrr hoe werk ik mijn borsten zo goed mogelijk weg??? ben al aan het proberen geweest met verband maar dat zakt telkens af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er bestaan speciale tops voor transgenders, de zgn trans-vormer, die de borsten pijnloos afbinden. Je moet daar wel het geld voor over hebben, want het kost minimaal 37,95. Mogelijk kun je de top na gebruik door verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een dikke buik maakt, dan vallen je borsten niet zo op. Ga als Dik Trom. Lekker retro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dikke buik ps een beetje tiet maakt niet uit want man boobs zijn er ook , owja snor. Bier gewoon drinken kopen in een glazen fles en krant er om heen , schreeuw je bier en tieten ( ik zelf hou meer van billen)
Misschien ook een joggingsbroek nike petje weide trui wat vlekken en klaar ( klinkt bijna als of je als zwerver gaat verkleden )