Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe lijk ik zoveel mogelijk op een jongen?

voor een feestje moeten we verkleed komen als een fictief-persoon. nu heb ik gekozen voor een jongenspersoon. maarrrr hoe werk ik mijn borsten zo goed mogelijk weg??? ben al aan het proberen geweest met verband maar dat zakt telkens af.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er bestaan speciale tops voor transgenders, de zgn trans-vormer, die de borsten pijnloos afbinden. Je moet daar wel het geld voor over hebben, want het kost minimaal 37,95. Mogelijk kun je de top na gebruik door verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een dikke buik maakt, dan vallen je borsten niet zo op. Ga als Dik Trom. Lekker retro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dikke buik ps een beetje tiet maakt niet uit want man boobs zijn er ook , owja snor. Bier gewoon drinken kopen in een glazen fles en krant er om heen , schreeuw je bier en tieten ( ik zelf hou meer van billen)
Misschien ook een joggingsbroek nike petje weide trui wat vlekken en klaar ( klinkt bijna als of je als zwerver gaat verkleden )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding