Als ik over mijn arm wrijf komen er een soort stofachtige deeltjes vrij met de kleur van mijn huid, hoe komt dat?

Sind vanochtend, toen ik klaar was met douchen en mijn armen afdroogde. Ik kon het er gemakkelijk afwrijven. Liep van mijn polsen tot net op mijn schouders. (ik ben net op vakantie geweest, dacht dat het mischien resten zonnebrand waren?)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij zijn het huidschilfers. Ik heb het ook gehad. Misschien heb je iets te veel in de zon gezeten en was je een beetje verbrand. Dan kan het later er van af slijten. En dan komen er huidschilfers. Gewoon insmeren met cream of bodylotion en dan gaat het van zelf weer over! Oja en niet te veel er aan zitten

Antwoorden (3)

Volgens mij zijn dat gewoon huidschilfertjes...even goed insmeren met bodylotion en je hebt er geen last meer van.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel, wist niet zeker wat het was en heb er nog nooit echt last van gehad..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De combinatie van de antwoorden van criseyde en Vollemaan is het beste antwoord, eerst scrubben en na het douchen je huid insmeren met bodylotion. Doe het dus beiden. Je zal er niet in 1 keer af zijn, dat kan een paar keer scrubben en smeren duren.
Dat zijn dode huidcellen Even goed scrubben en je bent er van af
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn dode huidcellen. De bovenste laag van je huid bestaat sowieso uit dode huidcellen, op elk moment. Als je over je arm wrijft zorg je ervoor dat er meer dan gemiddeld op een moment loslaten, dus dat zie je dan.