is het echt zo dat als je Obama een brief stuurt dat je ook een brief terug krijgt?

Ik las dat als je Obama een brief zou sturen dat je er dan ook 1 terug krijgt van hem. Is dat echt zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Test het uit :P
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg dat er een vraag instaat die eruit springt, die opvalt. Dan heb je een kleine kans dat je antwoord krijgt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vermoed dat je geen persoonlijk antwoord krijgt, wellicht is er een staf/redactie die vragen van burgers beantwoord (en dan een handtekening stempel zet eronder) en de post sorteert, maar persoonlijk zal die niet zo vaak een willekeurige brief beantwoorden denk ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan best zijn, vooral als het een serieus brief is. Maar over oorlog en dergelijke gaat hij niet op reageren, zelfs niet lezen vrees ik.
Je hebt echt een klein kans dat je antwoord terug krijgt dus ik zou niet veel verwachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier meer info over wat er mee gebeurt:
http://gawker.com/5506722/how-to-get-your-letter-to-the-president

Het beste antwoord

Het kost 64000 euro om met hem op de foto te gaan. En het lijkt me niet dat hij elke 10000 brieven elke dag weer, beantwoord. Maar als er wel een antwoord komt zal dat waarschijnlijk zijn van mensen die in dienst staan van Obama, om die antwoorden te geven.