hoe kan iemand zo dicht bij leeuwen in de buurt komen?

Er was net een reclame van een leeuwenfluisteraar op tv, maar hoe lukt het hem om zo dicht bij leeuwen te kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gaat hier om Kevin Richardson. Hij werkt zijn hele leven al met leeuwen en andere wilde dieren. Hij heeft zijn eigen soort resort voor deze beesten en leeft van de goed -en gulheid van de medemens om zijn wilde dieren onderdak en voedsel te kunnen geven. Ook maakt hij het o.a. voor filmploegen mogelijk om hier opnames te draaien, zodat hij er weer aan verdiend. Hij zet zich ook heel erg in om stropers op te laten pakken.

Toegevoegd na 5 minuten:
De leeuwen en andere wilde dieren waarmee je hem ziet, zijn vaak dieren die hij op jonge leeftijd heeft gered en in zijn park heeft opgenomen. Er is dus sprake van een soort wederzijds vertrouwen. Tot nu toe is het altijd goed gegaan, maar het blijven wilde dieren en ga er maar van uit dat het op een goede dag verkeerd afloopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kijken fluisteraars heel goed naar de lichaamstaal, ze winnen vertrouwen en kunnen hierdoor steeds dichterbij komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
als die leeuwen hun buikje goed vol hebben zijn ze al heel wat makker