Mijn linkertestikel lijkt groter dan mijn rechtertestikel, wat kan er aan de hand zijn?

Ik merk dat ik sinds een tijdje een grotere testikel heb, ik heb heel vroeger een waterbreuk/liesbreuk gehad, dus ik dacht dat het wss daardoor kwam. Nu voel ik bij mijn linkerkant gewoon een soort stukjes draadjes en knobbels en aan de de rechterkant voel ik bijna niks. Gewoon de normale ovale vorm. Ik sport veel en ik begon bij sommige bewegingen iets raars te voelen dus ik ging het maar controleren. De linkerkant hangt ook hoger dan de rechterkant.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
Als het al zo was is er niks aan de hand, als het recent zo gekomen is zou ik wel naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies zoals reactie 1, naar de dokter. desnoods alleen praten voor info.!

Antwoorden (1)

Dat je ene testikel hoger hangt dan je andere is volkomen normaal, dat is zodat ze niet teveel tegen elkaar op botsen bij bijv. lichaamsbeweging.
Dat je draadjes en knobbeltjes voelt is echter niet normaal, ik zou is naar mijn huisarts gaan om te vragen wat het kan zijn en wat hij voor je kan betekenen.