Is het schadelijk voor mn lichaam dat ik nu al 4 weken ongesteld ben?

Ik vraag me ook best wel af waar dit aan kan liggen, want ik doe niks raars ofzo..
Ook geen verandering meegemaakt, en t leek mij niet bepaald gezond aangezien ik normaal 5 dagen in de 4 weken ben en nu 28 dagen in 4 weken.... En bloed is bloed en ik drink niet meer ofzo dus idk, droog ik zo uit ofzo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Lijkt mij iets voor de huisarts
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een medisch probleem, vraag het je huisarts!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, dat durf ik dus niet :/ want onderzoek enzo:(
Ritsuka
9 jaar geleden
Mogelijk heb je iets in baarmoeder wat zorgt voor deze bloedingen. Als je blijft wachten, word het alleen maar erger.
Ritsuka
9 jaar geleden
Vriendin van mij had ook eens zoiets, die moest uiteindelijk kraamverband hebben omdat ze zoveel bloedde. Bleek uiteindelijk een vleesboom te zijn, die werd weggehaald en alle problemen waren voorbij. Je moet er even doorheen bijten, maar dan heb je tenminste zekerheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jij hebt angst om naar de dokter de gaan? Kan ik mij wel voorstellen als het de eerste keer is dat je voor zo'n onderzoek moet gaan. Maar je zal één keer de eerste keer moeten gaan, even je erover zetten en je zal achteraf heel content zijn dat je het gedaan hebt. Bedenk dat een arts zo wel dagelijks verschillende patiënten over de vloer krijgt, die zijn dat heel gewoon. Daarna als het probleem opgelost is kan je terug gerust zijn en je geen zorgen meer moeten maken. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Morgen bel ik de dokter wel bedankt in ieder geval :)

Het beste antwoord

Ga naar de dokter, uitdrogen zal je niet zo snel, maar last van bloedarmoede kan wel
anneliez
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben het met Anneliez eens je kan beter contact zoeken met je huisarts hierover. Ik weet niet wat je leeftijd is maar als je in de premenopauze komt kan je menstruatie heel lang of kort aanblijven heftig of juist minder. Je hormoonhuishouding veranderd opdat moment en daar reageert je lichaam dan op.