Wat doet Acai Berry precies voor je lijf en heeft iemand er al wat langer ervaring mee?

Ik zoek naar antwoorden die uit persoonlijke ervaring (met dit produkt) voortkomen en niet uit reclame doeleinden.

Ik hoorde dat dit product in combinatie met Colon Cleanse zeer goed werkt om eenvoudig wat overtollige kilo's te verliezen, maar ja, je hoort zo veel....wie heeft ervaring?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Het zorgt voor extra veel anti-oxidanten en het is sowieso erg gezond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik drink iedere dag Acai. Niet omdat het zo gezond is, maar meer omdat ik het erg lekker vind.
Ik heb verder nog niets gemerkt van de zogenaamde anti-oxidanten en wat dies meer. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik zelf al erg veel fruit en groente eet. Mijn huid is dus niet beter of zelfs jonger geworden.
Misschien zou het wel meer werken als het sap het enige gezonde zou zijn wat ik zou nemen.