Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Vrolijkheid ontstaat doordat je even onbezwaard bent.

Als de normale lasten die je zo dagelijks draagt even niet op de voorgrond aanwezig zijn, als je het gewicht van de dag even niet voelt.

Dan voel je je licht. En vrolijk.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Door gezelligheid :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door alles waar je een goed gevoel van krijgt.
dat kan van alles zijn.
een vogeltje dat je hoort fluiten, mooi weer, een gezellig feestje.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Je vraagt nu dus eigenlijk hoe mensen in een blijde stemming geraken. Dit is simpel te beantwoorden.
Wanneer dingen gebeuren of zijn gebeurd of staan te gebeuren waar mensen blij mee zijn, worden ze vrolijk.

Onder deze dingen kunnen ook hele simpele dingen vallen. Een voorbeeld hiervan is dat mensen soms al vrolijk worden als er een tijd lang geen negatieve dingen zijn gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door acceptatie van dat wat is... Dan ontstaat vanzelf tevredenheid en nog uitbundiger is het: vrolijkheid...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Vrolijkheid kan pas ontstaan als je daar aanleg voor hebt, als het in je zit. Sommige mensen zijn nooit vrolijk, andere mensen voortdurend. Wel zie je bijvoorbeeld als mensen een prijs gewonnen hebben, dat ze bijna altijd vrolijk zijn. Een prijs winnen betekent dat je de beste bent en daar kicken mensen op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies .die aanleg heb ik dan !+
Door ten eerste goed in je vel te zitten, uitbundig te zingen en een ontspannen sfeer neer te zetten, mensen met energie en humor om je heen die zin hebben om de dag te starten. Interesse hebben naar je mede mens door te vragen hoe je weekeind geweest is. Vooral op maandag ochtend. BIJVOORBEELD hahaa ik spreek voor mij zelf ,that's me. Vrolijkheid hebben is sfeer maken..... sommige gaan er in mee en sommige trekken zich terug. ik ben er een voorstander van om altijd vrolijk te zijn ;)) Want dat ben ik altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrolijkheid komt meestal als alles voorspoedig en goed gaat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er iets leuks is gebeurd bijvoorbeeld..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wanneer het hart een soort vitale verbinding kan maken tussen jou en de wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding