Een wat scheve neus is alles en voor een lange lange tijd een gevoelige plek daar... Maar dat gaat ook weer weg na jaren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mwoahhh...
Een gebroken neus, kan veel nadelige gevolgen teweeg brengen. Zo kan je neustussenschot verbrijzelen, waardoor je slechter kunt ademen door je neus. Door de harde klap kunnen zenuwen beschadigd raken met als gevolgd dat je niet meer kunt ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het ook zijn dat je een loopneus overhoudt aan een gebroken neus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mogelijke complicaties van een gebroken neus zijn een scheefstaande neus, littekens en soms een verminderd reukvermogen door beschadiging van de reukzenuw (olfactorische zenuw).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb mijn neus drie keer gebroken, met als resultaat dat hij nu ietwat scheef staat.
verder heb ik nu rechts vaak een loopneus, en zit die kant ook eerder verstopt dan de andere kant.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paar dagen terug heb ik een vraag gesteld over mijn loopneus tijdens het sporten. Toevallig, ik heb ooit mn neus gebroken, kan dus best dat die loopneus verband heeft met breuk.
Als jochie van 6 heb ik ook mijn neus gebroken. Dat resulteerde in steeds moeilijker ademhalen,vooral als ik verkouden was.
In de 60er jaren benik daaraan geopereerd,en dat heeft goed geholpen,ik moet er wel bij zeggen,dat het onder plaatselijke verdoving ging en uitermate pijnlijk was!
Nadat ik het afgelopen najaar de 1e van een 3tal bloedneuzen keeg,bleek dat de KNO arts bij de vorigr operatie een gat in het tussenschot had gemaakt,waardoor de kans om een bloedneus te stelpen gering was.
dat zou je er dus van over kunnen houden,maar hoeft beslist niet!