Wat kan ik doen aan de stink scheten van mijn vriend?

Serieuze vraag.

De situatie is echt uit de hand gelopen. Ik word meerdere malen als ik de kamer binnenkom letterlijk vergast.
Ook als we tv kijken of wat dan ook, kan hij er wat van!

Ik heb hem er ook al meerdere malen op aangesproken maar hij vind het alleen heel grappig..

Wat kan ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wie veel winden laat heeft geen problemen met zijn darmen, maar eerder met zijn eetgedrag. Als je bijvoorbeeld gehaast eet en slecht kauwt, bezorg je je darmen overwerk. De winderigheid die daarmee gepaard gaat, leidt ook tot een opgeblazen gevoel en opboeren. En dan nog even een wijze les over de geur en het geluid van de scheet (jawel!) Stinken je winden naar rotte eieren? Dan heb je te kampen met een slechte eiwitvertering als gevolg van een overschot aan dierlijke eiwitten. Een zurig ruikende wind is het gevolg van gisting in de darmen en dat komt weer omdat je te veel koolhydraten zoals suikers, hebt gegeten. Gisting kan ook ontstaan als je fruit ná de maaltijd eet of fruit en rauwkost gecombineerd eet. Toegevoegd na 3 minuten: Je zou hem anders kunnen laten eten maar dat moet ie natuurlijk wel willen!!!!!

Aansteker bij houden. Serieus: Zeggen dat je het echt heel ranzig vindt. Zeg hem dat hij moet stoppen, en dat de eerste keer dat je weer seks met hem hebt niet eerder zal zijn dan een week na zijn laatste scheet in jouw bijzijn.

Pak je koffer, en vertrek! Wat heb je aan zo een viespeuk?

Hij eet verkeerde voeding. Dit gaat gisten in zijn darmen en de bacteriën die bij gisting ontstaan stinken enorm! Suiker, witmeel minderen. Geen fruit na het eten! Yoghurt help goede bacteriën bevorderen.

Pak 'n aansteker....

Ga een serieus gesprek met hem aan en vertel hem dat je het echt heel smerig vindt. Zolang hij het gewend is om de hele dag scheten te laten is het voor hem ook lastig om te stoppen omdat zijn darmen het gewend zijn ze elke keer te laten. Hij moet als het ware "ontwennen". Spreek met hem af dat elke keer wanneer hij een scheet moet laten hij even naar buiten gaat omdat je het niet meer trekt en je hem ook niet meer aantrekkelijk vindt.

Inruilen voor een normaal mens lijkt mij het beste. Toegevoegd na 1 minuut: Dus iemand die respect heeft voor je en voor zijn gasontlading even na het toilet loopt. Als je slaapt is het iets anders maar het is en begin.

Ga met hem naar de dierenarts en vraag om beter voer.

in ieder geval een serieus gesprek aan gaan. evt met een derde persoon die jullie beide vertrouwen erbij. En laat je vriend eens naar de dokter gaan misschien heeft hij een gist infectie....

Ga iets eerder naar bed en wacht hem op. Laat een dikke scheet vlak voordat hij de dekens omhoog doet....kwaad met kwaad vergelden mag in dit geval...

Laat 'm weten dat zijn aantrekkelijkheid wel vermindert onder deze 'condities'. Dat je niet weet hoelang je nog verliefd zal blijven op deze ranzige schetenlater. Hij moet er dus iets aan gaan doen! En snel! Laat 'm voor 't gemak gelijk weten dat de kans klein is dat ie na jou 'n ander tegen kan komen die die scheten WEL aantrekkelijk vindt....

Krijgt hij wel genoeg lichaamsbeweging? Dat helpt ook tegen al dat geruft. En niet te veel vlees eten, matigen met uien, en zorgen voor voldoende volkorenproducten. Als hij echt expres scheten laat om jou te pesten, parkeer je hem in het tuinhuisje. Varkens horen in het varkenskot.

Terug Scheten ofzo!

geef hem eten dat de scheet niet zo erg laat stinken

Even doorgedacht op de wetenschappelijke schetenanalyse van Mirjammie: Dit heeft wel wat vind ik en schept kansen om er iets aan tedoen. Als Janedoe nou klaar gaat zitten met een scherpgeslepen potlood en een notitieblok en aantekeningen gaat zitten maken over de verschillende geuraspecten, volgens mij neem je dan alle wind uit de zeilen van vriendlief om het nog grappig te vinden. Doe je stinkende best, Janedoe!

Laat hem geen kauwpom eten cq kauwen,dat is enorm laxerend

Na het lezen van alle antwoorden, en alle dieet-tips, vraag ik me toch af : ben jij de enige 'gelukkige' die van dit fenomeen mag genieten? Of doet hij het ook, als er goede vrienden of familie-leden bij jullie zijn? En hoe gedraagt hij zich op z'n werk? (Tenzij jullie een boerderij hebben, en hij op z'n tractor door de wereld tuft). Als hij het alleen doet als jullie 'gezellig met z'n tweetjes' zijn, vind ik het niet erg getuigen van grote versier-kunst van jouw vriend. Als ik op al die 'redt m'n relatie'-programma's hoor, dat in een fleece-trui naar GTST kijken 'killing' is voor de romantiek/erotiek in je relatie, dan zou ik me kunnen voorstellen, dat na een avond naast hem op de bank jouw koppie nou niet naar enorme sexuele escapade's staat, en dat je staat te trillen in je tuig van begeerte om zijn goddelijke lijf te bespringen... Als hij jouw gesprekken hierover zo belachelijk vindt, dan zou ik, bij de eerste luchtverontreiniging, mijn tasje pakken, en ergens anders een gezellige avond gaan houden met m'n vriendinnen, of een filmpje pakken. Geen discussies of gesprekken, één keer met gerimpelde neus hardop snuffen, en gáán. Als dit, zoals je zegt, z'n enige slechte eigenschap is, zal hij het, na een paar eenzame avonden, volgens mij vrijwillig laten. Ik vind het een beetje puberaal gedrag, en met tieners-in-opstand heeft praten heel weinig zin. Als hij van de schrik plotsklaps volwassen wordt in dit opzicht, wens ik jou met je dan alleen maar góéde eigenschappen hebbende vriend heel veel fijne avonden/nachten ;-)))

Minder gassig voedsel laten eten en anders inruilen Toegevoegd na 2 minuten: tenzij het echte liefde is; dan is dit punt wel te overwinnen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100